Bestille | Betale | Frakt

Slik handler du hos oss

Bestillinger og handel kan gjøres over telefonepost eller i vårt lagerutsalg på Stallbakken 13 i Rælingen. (Åpningstider)
Vi hjelper deg gjerne med bestillingen eller handelen.
Som faghandel har vi ingen nettbutikk grunnet at det ofte er spørsmål relatert til våre produkter,
spesifikasjoner, dimensjoner og bruksområder.

Vi baserer oss på fagkunnskap og personlig service.

Les dette før du bestiller

-Ved bestilling på epost, skriv inn ønskede varer, navn, adresse og mobilnummer.

-Det er viktig at du presiserer farger, størrelser, volum, antall, bredder o.s.v.

-Minimum ordrebeløp Kr 200,- eks.frakt

-Ordre under kr 400,- eks.frakt har et småordregebyr på kr 50,- i tillegg.

-Ikke hentede varer debiteres kunden med de frakter (tur/retur),som Jørn Jensen Lærhandel As har betalt.

Betalingsalternativer

  • Vi sender deg et Vippskrav når ordren er klar. 

  • Forskuddsbetale med nettbank: Vi sender deg e-faktura fra vårt regnskapssystem.Vi er pålagt å sette forfallsdato på forskuddsbetaling til 4 dager. Men ønsker du at betalingen skal gå med en gang, er det bare å endre forfallsdato på tilsendt faktura.

  • Oppkrav: Pakken sendes i oppkrav og du betaler på Posten. Oppkravsgebyr kommer da i tillegg til frakt.